Bilindiği gibi Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, Mayıs ayında Orizarui Belediyesi'ne bir ziyaret gerçekleştirmiş ve bir ön protokol imzalamıştı.
Özcan, Keşan Belediye Meclisi'nin 6 Haziran'da yaptığı Meclis Toplantısında Orizarui Belediyesi ile kardeş şehir olma kararı alındığını belirterek "Orizarui Belediye Meclisi de Keşanla kardeş şehir olma kararı aldı.Biz meclisten çıkan kararımızı onaylanmak üzere Dışişleri Bakanlığı'mıza gönderdik. Dışişleri Bakanlığımız bu kararı 15 Ağustos 2013 tarihinde onayladı ve belediyemize gönderdi.Bir süre önce gelen bu kararı biz de Orizarui Belediyesi'ne faksladık ve resmi yazıyı da postayla kendilerine gönderdik.Bundan sonra Keşan Belediyesi ile Makedonya'nın Suto Orizarui belediyesi kardeş belediye olmuştur.İki belediye arasında bundan böyle çeşitli etkinlikler ve projeler üretmeyi düşünüyoruz" dedi.
Son Dakika › Güncel › Keşan ile Suto Orizarui Kardeş Belediye Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.