Kiraz ilçesindeki Çatak ve Haliler göletinden çiftçilere su verilmeye başlandı.
Kiraz Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, vatandaşlar, Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından inşa edilen ve protokolle Kiraz Belediyesine devredilen iki sulama göletinden su kullanmaya başladı.
Haliller Mahallesi ve civarındaki 2 bin 880 dekar tarım alanına su verecek Haliller Göleti, ilçe merkezinin kuzeyindeki 2 bin 110 dekar tarım alanına su vermeye başladı.
Kiraz Belediyesine devri yapıldıktan sonra iki göletten su ihtiyacı olan ve almak isteyen vatandaşların belediyeye veya mahalle muhtarlarına müracaat ederek su kullanımı yönünde başvuruda bulunabilecekleri kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Kiraz'da İki Göletten Su Verilmeye Başlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.