Organik ve sağlıklı menüleriyle bilinen markada öğle yemeği yiyen Özge Gürel, sağlıklı beslenmeye ve formuna özen gösterdiğini söyledi. Sosyal medya hesaplarından sağlıklı menüsünü paylaşan Özge Gürel, yemek esnasında dizi tutkunlarından gelen fotoğraf çektirme ve imza isteklerini de geri çevirmedi.
Sempatik ve neşeli tavırlarının yanı sıra salaş kıyafetiyle de ilgi odağı olan Özge Gürel, "Şu sıralar ekip olarak bizden mutlusu yok. Dizimizin reytingleri çok iyi gidiyor… Karakterler çok sevildi. Sürekli övgüler alıyoruz. Çok güzel bir enerji yakaladık" dedi. Genç oyuncu; sokakta gördüğü sevgiden mutlu olduğunu, oyunculuğu ve canlandırdığı karakterle ilgili kendisine yapılan olumlu yorumlardan inanılmaz keyif aldığını belirtti. Öykü & Ayaz aşkının nasıl ilerleyeceği konusunda ise ser verip sır vermedi, sadece "İzleyip görelim" demekle yetindi.
Son Dakika › Güncel › Kiraz Mevsimi'nin Yıldızı Özge Gürel Organik Besleniyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.