
Mardin'in Kızıltepe ilçesinde, 7-13 Mayıs Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında "Yayalar İçin 5 Adımda Güvenli Trafik" sloganıyla uygulama yapıldı.
Kızıltepe Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Hüseyin Çam'ın da katıldığı İpekyolu Hastanesi Kavşağında yapılan uygulamada, vatandaşlara trafik kurallarına ilişkin bilgi verildi, broşür dağıtıldı.
Uygulamaya, İlçe Emniyet Müdürü Cenk Gedik ve İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Deniz Çezik de katıldı.
Son Dakika › Güncel › Kızıltepe'de 'Yayalar İçin 5 Adımda Güvenli Trafik' uygulaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.