Kula Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle Kula Yunus Emre ve Şehit Ömer Halis Demir Meydanı'nda binlerce vatandaşa aşure dağıttı. Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun, kazan başına geçirek vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Binlerce vatandaşın ilgi gösterdiği aşure dağıtımı esnasında Kula Belediyesi Meclis Üyeleri İlyas Macun, Nafis Aydın, Mehmet Karaayak, Vedat Yılmaz ve Selim Urlu'da Başkan Hüseyin Tosun'a eşlik etti.
Aşure Hayrının bolluk ve bereket olduğunu söyleyen Kula Belediye Başkanı Hüseyin Tosun, "Aşure Günü, halk arasında paylaşmanın simgesi haline gelmiştir. Birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde, Meclis Üyelerimiz, Belediye personelimzle ve vatandaşlarımızla paylaşarak birlikteliğimize perçin vurduk. Tüm Vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum" dedi.
Son Dakika › Güncel › Kula Belediyesi'nden Vatandaşlara Aşure İkramı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.