Samsun'da lise öğrencisini bıçaklayarak öldürdüğü iddiasıyla gözaltına alınan genç, çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklandı.
Olay, İlkadım ilçesi İstasyon Mahallesi Gazi Parkı'nda dün meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, lise öğrencisi 16 yaşındaki Onur Terzi'yi omuz atma meselesi yüzünden çıktığı iddia edilen tartışma sonucu ekmek bıçağı ile sol arka böbrek kısmından bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen 19 yaşındaki Murat A., bugün samsun Adliyesi'ne sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye ifade veren Murat A., akşam saatlerinde tutuklanarak Samsun Kapalı Cezaevi'ne gönderildi.
Murat A.'nın adliye çıkışında ağlayarak cezaevine gitmesi dikkat çekti. - SAMSUN
Son Dakika › Güncel › Lise Öğrencisini Öldüren Genç Ağlayarak Cezaevine Gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.