Adana'da futbol maçından çıkan taraftarlar, yerel bir televizyonunu canlı yayın araca zarar verdi.
PTT 1'inci Lig'de mücadele eden Adanaspor, evinde ağırladığı Torku Konyaspor'u 2-1 yendi. Karşılaşma sonrası stattan çıkan Adanaspor taraftarı, Atatürk Caddesi'ne park halinde bulunan yerel bir televizyon kanalının canlı yayın aracına zarar verdi. Aracın camlarını kıran ve lastiklerini patlatan taraftarlar, daha sonra buradan ayrıldı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı. - ADANA
Son Dakika › Güncel › Maçtan Çıkan Taraftarlar, Canlı Yayın Aracına Zarar Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.