Milyonlarım Var, Neden Soygun Yapayım?' Dedi, Karakolda Kendini Astı (2) - Son Dakika
Son Dakika Logo

Milyonlarım Var, Neden Soygun Yapayım?' Dedi, Karakolda Kendini Astı (2)

29.09.2018 15:38

OTOPSİ RAPORU: BOĞULARAK ÖLDÜGirne Boğaz Polis Karakolu'nda hücresinde eşinin getirdiği şortun bağı ile intihar eden Ahmet S.'nin otopsi raporu açıklandı.

OTOPSİ RAPORU: BOĞULARAK ÖLDÜ

Girne Boğaz Polis Karakolu'nda hücresinde eşinin getirdiği şortun bağı ile intihar eden Ahmet S.'nin otopsi raporu açıklandı. KKTC polisi otopsi sonucu ile ilgili yaptığı açıklamada, "Kişinin asma eylemi sonrası havasız kalması neticesinde boğulma sonucu öldüğü tespit edilmiştir" ifadesini kullandı. Soruşturmanın devam ettiği kaydedilen açıklamada, otopside ayrıca herhangi bir ateşli silah yaralanmasına, delici/kesici alet yarası ile darp ve cebir izine rastlanmadığı belirtildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Milyonlarım Var, Neden Soygun Yapayım?' Dedi, Karakolda Kendini Astı (2) - Son Dakika


Advertisement