Niksar'da 20 Yıldır Yıkılamayan Bina Yıkıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Niksar'da 20 Yıldır Yıkılamayan Bina Yıkıldı

05.09.2018 16:46

Tokat'ın Niksar ilçesinde yolun içinde kalan ve 20 yıldır yıkılamayan bina belediye tarafından kamulaştırılarak yıkıldı.

Tokat'ın Niksar ilçesinde yolun içinde kalan ve 20 yıldır yıkılamayan bina belediye tarafından kamulaştırılarak yıkıldı.

Niksar Belediyesi, ilçe merkezi Bengiler Mahallesi Bengiler Camisi yanında boş ve yol içerisinde bulunan binayı kamulaştırarak yıkımını gerçekleştirdi.

Niksar Belediye Başkanı Özdilek Özcan, yaptığı açıklamada, "20 yıldır kamulaştırılmaya çalışılan binanın yıkılmasıyla ilçemiz trafiği rahatlayacak.

Sizlerin dualarıyla daha nice güzel işler yapmayı Rabbim bizlere nasip eylesin." dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Niksar'da 20 Yıldır Yıkılamayan Bina Yıkıldı - Son Dakika


Advertisement