Nöbet Tutan Er Arkadaşını Vurduktan Sonra İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nöbet Tutan Er Arkadaşını Vurduktan Sonra İntihar Etti

28.08.2013 02:03

Başkentte birlikte nöbet tutuğu arkadaşını tüfekle vuran er, daha sonra aynı silahla intihar etti

Gölbaşı ilçesinde, nöbette görev alan er, tartıştığı arkadaşını silahla vurduktan sonra intihar etti.

Edinilen bilgiye göre, Ahiboz Jandarma Karakolu'nda vatani görevini yapan er U.Ö. (20) ile er O.D. (20) nöbet tuttukları yerde henüz bilinmeyen nedenle tartıştı.

Psikolojik rahatsızlığı bulunduğu iddia edilen U.Ö'nün, tartışmanın büyümesi üzerine O.D'ye tüfeğiyle 3 el ateş edip aynı silahla intihar ettiği ileri sürüldü.

Ağır yaralanan 2 er, kaldırıldıkları Gölbaşı Hasvak Devlet Hastanesi'nde müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Savcının incelemelerinin ardından askerlerin naaşlarının Keçiören Adli Tıp Kurumu'na götürüldüğü, olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği belirtildi. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Nöbet Tutan Er Arkadaşını Vurduktan Sonra İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement