Novak: "Anlaşma Olmasaydı Petrol 30 Dolara Düşebilirdi" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Novak: "Anlaşma Olmasaydı Petrol 30 Dolara Düşebilirdi"

Novak: "Anlaşma Olmasaydı Petrol 30 Dolara Düşebilirdi"
12.12.2016 13:10

Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Viyana'da imzalanan petrol fiyatlarıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, OPEC üyeleriyle anlaşmanın sağlanmaması halinde petrol fiyatlarının düşebileceğini söyledi.

Rusya Enerji Bakanı Aleksandr Novak, Viyana'da imzalanan petrol fiyatlarıyla ilgili yaptığı değerlendirmede, OPEC üyeleriyle anlaşmanın sağlanmaması halinde petrol fiyatlarının düşebileceğini söyledi.

Bakan Novak, NTV' ye verdiği röportajda Rusya'nın bu anlaşmadan elde edeceği kazanç üzerine yorumlarda bulundu. Novak, "Sadece bütçe geliri söz konusu değil, oynaklığın ve temel olmayan belirsiz faktörlerin etkisinin azaltılması da söz konusudur. 50–55 dolar civarındaki petrol fiyatı, piyasada olan fikir mutabakatından kaynaklanıyor. Anlaşmaya varılmasaydı petrol fiyatı 20 dolar daha aşağıda olurdu' diye konuştu.

Bilindiği üzere görüşmelerin yeniden başlatılmasından 3 ay sonra dünyanın en önemli petrol üreticileri Viyana'da düzenlenen toplantıda petrol alımının günde 1.8 milyon varil azaltılmasına ilişkin anlaşmayı imzaladı. - Moskova

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Novak: 'Anlaşma Olmasaydı Petrol 30 Dolara Düşebilirdi' - Son Dakika


Advertisement