Öğretmenlere "Kişisel ve Mesleki Gelişim" Konferansı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğretmenlere "Kişisel ve Mesleki Gelişim" Konferansı

01.11.2018 10:57

Ondokuz Mayıs Hamidiye Anadolu İmam Hatip Lisesinde "Kişisel ve Mesleki Gelişim" konferansı düzenlendi.

Ondokuz Mayıs Hamidiye Anadolu İmam Hatip Lisesinde "Kişisel ve Mesleki Gelişim" konferansı düzenlendi.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Yavuz Bayram ile Öğretim Görevlisi Tevfik Yılmaz Demir tarafından verilen konferansın açılış konuşmasını okul müdürü Murat Karaca yaptı.

Daha sonra Bayram ile Demir, öğretmenlerin sözleri ve hareketleriyle öğrencileri şekillendirdiklerini belirterek, öğretmenliğin vazgeçilmezlerinden sevgi, şefkat, kararlılık, sabır, fedakarlık değerleri üzerine sunum gerçekleştirdi.

Daha sonra öğretmenler, düşüncelerini dile getirerek, sorunlara çözüm yolları üzerinde tartışıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Öğretmenlere 'Kişisel ve Mesleki Gelişim' Konferansı - Son Dakika


Advertisement