Okul Bahçesinde Uyuşturucu Komasına Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Okul Bahçesinde Uyuşturucu Komasına Girdi

Okul Bahçesinde Uyuşturucu Komasına Girdi
10.09.2014 09:34  Güncelleme: 09:46

Aksaray'da okul bahçesinde uyuşturucu madde aldığı iddia edilen 17 yaşındaki H.İ.Ç. komaya girince hastaneye kaldırıldı.

Aksaray'da okul bahçesinde uyuşturucu madde aldığı iddia edilen 17 yaşındaki H.İ.Ç., komaya girince hastaneye kaldırıldı. Olay, Büyük Bölcek Mahallesi Hazık Kulak Anadolu Lisesi bahçesinde meydana geldi. Okul bahçesinde arkadaşlarıyla birlikte uyuşturucu madde aldığı iddia edilen 17 yaşındaki H.İ.Ç. komaya girdi. Yere yatan H.İ.Ç. garip sesler çıkarmaya başladı. H.İ.Ç.?nin yerde yuvarlandığını görenler 112 acil sağlık ekiplerini çağırdı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan H.İ.Ç. ambulansla hastaneye götürüldü. H.İ.Ç., hastanede tedaviye alınırken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Okul Bahçesinde Uyuşturucu Komasına Girdi - Son Dakika


Advertisement