Ordu'da bir mahalle Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ordu'da bir mahalle Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

Ordu\'da bir mahalle Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı
27.02.2021 14:19  Güncelleme: 14:23

Ordu'da bir mahallede yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Ordu'da bir mahallede yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Vali Tuncay Sonel başkanlığında toplanan İl Hıfzıssıhha Meclisince yeni karar alındığı belirtildi.

Altınordu ilçesi Bahariye Mahallesi'nde vakalar ve temaslılarının tespit edildiği bildirilen açıklamada, bu kapsamda salgınının kontrol altına alınması amacıyla mahallede karantina uygulaması başlatıldığı kaydedildi.

Açıklamada, kararlara uymayanlar hakkında idari ve adli işlem başlatılacağı ifade edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ordu'da bir mahalle Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement