Osmaniye'de Kovid-19 testi pozitif çıkanlar karantina sürecinin ilk 7 gününü yurtlarda geçirecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de Kovid-19 testi pozitif çıkanlar karantina sürecinin ilk 7 gününü yurtlarda geçirecek

25.02.2021 10:21  Güncelleme: 10:30

Osmaniye'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkanlar, karantina sürelerinin ilk 7 günü devlet yurtlarında kalacak.

Osmaniye'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkanlar, karantina sürelerinin ilk 7 günü devlet yurtlarında kalacak.

Osmaniye Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, Vali Yardımcısı Adem Yılmaz başkanlığında toplanan İl Hıfzıssıhha Kurulunda bir dizi karar alındığı belirtildi.

Açıklamada, toplantıda ülke geneline göre, Osmaniye'deki vaka oranının yüksek seyretmesi ve vakaların çoğunluğunun aile içi bulaşıcı olması nedeniyle Kovid-19 testi pozitif çıkan ve hastane yatışı bulunmayanların karantina sürecinin, ilk 7 gününü Yüksek Öğrenim ve Kredi Yurtlar Kurumu yurtlarında geçirmelerinin sağlanmasının kararlaştırıldığı kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Osmaniye'de Kovid-19 testi pozitif çıkanlar karantina sürecinin ilk 7 gününü yurtlarda geçirecek - Son Dakika


Advertisement