
Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif'in Kovid-19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.
Pakistan Bilgi ve Yayıncılık Bakanı Meryem Aurangzeb, Twitter'dan yaptığı paylaşımda, Şerif'in son birkaç gündür kendini iyi hissetmediğini ve bu nedenle yapılan Kovid-19 test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.
Şerif, Haziran 2020 ve Ocak 2022'de de Kovid-19'a yakalanmıştı.
Son Dakika › Güncel › Pakistan Başbakanı Şerif'in Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.