Pakistan Başbakanı Şerif'in Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Pakistan Başbakanı Şerif'in Kovid-19 testi pozitif çıktı

Pakistan Başbakanı Şerif\'in Kovid-19 testi pozitif çıktı
15.11.2022 11:45  Güncelleme: 11:48

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif'in Kovid-19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif'in Kovid-19 testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Pakistan Bilgi ve Yayıncılık Bakanı Meryem Aurangzeb, Twitter'dan yaptığı paylaşımda, Şerif'in son birkaç gündür kendini iyi hissetmediğini ve bu nedenle yapılan Kovid-19 test sonucunun pozitif çıktığını açıkladı.

Şerif, Haziran 2020 ve Ocak 2022'de de Kovid-19'a yakalanmıştı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Pakistan Başbakanı Şerif'in Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement