Polisten Kahveli ve Çaylı Uygulama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polisten Kahveli ve Çaylı Uygulama

Polisten Kahveli ve Çaylı Uygulama
01.01.2014 01:25

Karaman’da polis tarafından sürücülere kahve ve çay ikram edildi.

Karaman'da polis tarafından sürücülere kahve ve çay ikram edildi.

Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri yeni yıla girildiği dakikalarda şehrin en işlek caddelerinde alkol uygulaması yaptı. Yapılan uygulamalar esnasında alkol muayenesi ile evrakları kontrol edilen sürücülere işlemlerin tamamlanmasının ardından ekipler tarafından kahve ve çay ikram edildi. Kendilerine ikram edilen sıcak içecekleri afiyetle içen sürücüler yapılan böyle bir uygulamadan dolayı polise teşekkür ettiler. Yaptıkları uygulama hakkında basın mensuplarına bilgi veren Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürü Mustafa Bede, "Bizim niyetimiz burada alkol denetimi yaparak sürücüleri alkollü yakalayıp ceza yazmak değildir. Bu uygulamanın amacı alkol alınmadan dolayı meydana gelebilecek olası kazaların önüne geçebilmektir. Bu uygulamada önleyici maksatlı yapılan bir uygulamadır. Malum bu gece yeni yıla girdiğimiz bir gecedir ve havanın kış mevsimi olması nedeniyle yapılan uygulama esnasında vatandaşımızın içini ısıtmak için sıcak içecek ikram ediyoruz" dedi. - KARAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Polisten Kahveli ve Çaylı Uygulama - Son Dakika


Advertisement