Reşadiye'de Yeşilay Haftası kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Reşadiye'de Yeşilay Haftası kutlandı

Reşadiye\'de Yeşilay Haftası kutlandı
06.03.2020 16:38

Tokat'ın Reşadiye ilçesinde Yeşilay Haftası dolayısıyla program düzenlendi.

Tokat'ın Reşadiye ilçesinde Yeşilay Haftası dolayısıyla program düzenlendi.

15 Temmuz Şehit Erkan Yiğit Ortaokulunda düzenlenen programda öğrenciler şiirler okudu.

Programa Kaymakam Hülya Yavuz, Belediye Başkanı Mustafa Yılmaz, daire amirleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Reşadiye'de Yeşilay Haftası kutlandı - Son Dakika


Advertisement