Rusya İletişim Bakanı Nikolay Nikiforov, Ipad kullanmaktan vazgeçtiklerini Samsung markalı tabletleri tercih edeceklerini bildirdi.
Rus haber ajansı İtar-Tass'ın bildirdiğine göre, Nikiforov "Rusya hükümeti, Ipad tabletler kullanmaktan vazgeçerek, Samsung markalı tabletler kullanacak" dedi.
Nikiforov, hükümetin bu kararının Amerikan şirketi Apple karşı herhangi bir kısıtlama veya yaptırım uygulaması anlamına gelmeyeceğini savundu. - Moskova
Son Dakika › Güncel › Rusya Hükümeti Ipad Kullanmaktan Vazgeçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.