Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen 14 Mart Tıp Bayramı etkinliğine katıldı.
"Bugün 19 şehir hastanemiz adeta 19 sağlık üssü olarak çalışıyor"
Son Dakika › Güncel › Sağlık Bakanı Koca: 'Bugün 19 şehir hastanemiz adeta 19 sağlık üssü olarak çalışıyor' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.