Samsun'da Sütten 8 Öğrenci Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samsun'da Sütten 8 Öğrenci Zehirlendi

Samsun\'da Sütten 8 Öğrenci Zehirlendi
02.05.2012 13:25  Güncelleme: 19:01

Samsun'da proje kapsamında dağıtılan sütten içen 8 ilköğretim okulu öğrencisi, hastanelik oldu.

Samsun'un Vezirköprü İlçesi'nde, proje kapsamında dağıtılan sütten içen 8 ilköğretim okulu öğrencisi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ve Sağlık Bakanlıklarının projesi kapsamında okullarda bugün dağıtımına başlanan sütten içen Samsun'un Vezirköprü İlçesi'ndeki 8 öğrenci, mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Karkucak İlköğretim Okulu öğrencilerinden Emirhan Şahin, Kübra Demir, Muzaffer Aktaş, Emircan Yirik, Harun Akca, Merve Akca, Sefa Akca ve Rıza Gülep, Vezirköprü Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Sefa Akca'nın durumunun ağır olduğu belirtildi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut Özdemir, bugün başlayan projeyle ilgili olarak, "Bakanlığın yapmış olduğu süt projesi kapsamında sütleri ilçede ve bütün köylere dağıttık. 8 öğrencimizde zehirlenme vakası oldu. Şu anda mideleri yıkanıyor. Kesin sonuç belli değil" dedi. Konuyla ilgili soruşturmanın sürdüğü belirtildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Samsun'da Sütten 8 Öğrenci Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement