Saraybosna'da göstericiler yine yol kapattı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Saraybosna'da göstericiler yine yol kapattı

Saraybosna\'da göstericiler yine yol kapattı
13.02.2014 19:18

Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da bir grup gösterici, Mareşal Tito Caddesi'ni araç trafiğine kapattı.

Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da bir grup gösterici, Mareşal Tito Caddesi'ni araç trafiğine kapattı.

Cumhurbaşkanlığı binası önünde toplanan göstericiler, şehrin en işlek caddelerinden Mareşal Tito Caddesi'nde elele vererek araç trafiğini engelledi.

Göstericilerin caddeyi kapatmasına polisin tepkisiz kaldığı görüldü.

Caddenin, son bir hafta boyunca her gün trafiğe kapatılmasından usanan sürücüler ise tepkilerini korna çalarak gösterdi.

-yol kapatma eylemi

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Saraybosna'da göstericiler yine yol kapattı - Son Dakika


Advertisement