Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da bir grup gösterici, Mareşal Tito Caddesi'ni araç trafiğine kapattı.
Cumhurbaşkanlığı binası önünde toplanan göstericiler, şehrin en işlek caddelerinden Mareşal Tito Caddesi'nde elele vererek araç trafiğini engelledi.
Göstericilerin caddeyi kapatmasına polisin tepkisiz kaldığı görüldü.
Caddenin, son bir hafta boyunca her gün trafiğe kapatılmasından usanan sürücüler ise tepkilerini korna çalarak gösterdi.
-yol kapatma eylemi
Son Dakika › Güncel › Saraybosna'da göstericiler yine yol kapattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.