SAKARYA'nın Karasu ilçesinde sıcak nedeniyle bayılan baykuş, veterinerin müdahalesiyle kendine geldi.
Karasu'da vatandaşlar, yerde hareketsiz buldukları baykuşu, hemen yakındaki veteriner kliniğine götürdü. Baykuşun sıcaktan bayıldığı anlaşılırken, veteriner hemen müdahale etti. Baygın haldeki baykuş, yapılan besleme sonrasında kendine geldi. Veteriner hekim Hilal Can, "Vatandaşlar kliniğimize getirdiklerinde baykuş baygın haldeydi. Yaz aylarında bu böyle şeyler oluyor. Gerekli tedaviyi uyguladık, tam iyileştiğinde doğaya bırakacağız" dedi.
- Sakarya
Son Dakika › Güncel › Sıcaktan Bayılan Baykuş, Veterinerin Müdahalesiyle Kendine Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.