40 kişiden oluşan grup ilk ziyaretlerini Belediye Başkanı Halil Bakırcı'ya yaptı.
Ziyarette konuşma Yapan Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı; "Rize'ye gelen,tüm misafirlerimize kentimizi en iyi şekilde tanıtıyoruz. Onların hem Rize, hem de Türkiye adına olumlu izlenimler edinmelerini sağlıyoruz. Bu da bizim için fevkalade önemli bir konu. Siirt'li gençlerimizin de bir çoğu ilk defa Rize'ye geliyor. Rize mizden güzel izlenimlerle ayrılmaları önemli. Rizeli kardeşlerimizin de gençlerimizi en iyi şekilde ağırlayıp, misafirperverliklerini göstereceklerini düşünüyorum dedi.
Siirt'li AKPARTİ'li gençler ise ziyaret ten ve Belediye Başkanı Halil Bakırcı'nın göstermiş olduğu ilgiden çok memnun olduklarını dile getirip "Sizleride Siirt'te görmek bizleri onurlandıracaktır" deyip teşekkür ettiler.
Ziyaret karşılıklı hediyeleşme ile sona erdirildi.
Son Dakika › Güncel › Siirt'li Gençlerden Başkan Bakırcıya Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.