Siirt'te izinsiz gösteri düzenleyen bir grup yüzü maskeli göstericiye, polis tarafından müdahale edildi.
Edinilen bilgilere göre, akşam saatlerinde Ülkü ve İnönü mahallelerinde toplanan bir grup yüzleri maskeli gösterici, Sakıp Beygo Caddesi'nde barikat kurarak yolu trafiğe kapattı.
Olay yerine gelen polis ekipleri, 'dağılın' uyarısına rağmen molotofkokteyli ve taş atan gruba, tazyikli su ve biber gazıyla müdahale etti. Polis, Aydınlar Caddesi Zevye mezarlığı karısındaki caddede molotof atan bir başka gösterici grubu havaya ateş açarak dağıtmaya çalıştı.
Göstericiler daha sonra ara sokaklara kaçarak dağıldı. - SİİRT
Son Dakika › Güncel › Siirt'te İzinsiz Gösteriye Müdahale Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.