Siirt Valiliği Koordinasyonunda, Sosyal Destek Programı (SODES) kapsamında, ilimiz Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünce düzenlenen "Streetball şöleni-4 " sona erdi.
Kızlartepesi Parkı, basketbol sahasında düzenlenen şölene; Vali Vekili Musatafa Pala, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Hüsam Olgaç, Kurum müdürleri ve sporseverler katıldı.
Sosyal Destek Programı (SODES) kapsamında düzenlenen Streetbaal Şölenine bu yıl, Minikler, Yıldızlar, Gençler ve büyükler kategorisinde toplam 91 takım ve 455 kişi katıldı.
6 Temmuz 2012 tarihinden bu yana devam eden şölenin sona ermesi nedeniyle düzenlenen törende konuşan Vali Vekili Mustafa Pala" amaçlarının bu şenliklerle sporu daha geniş kitlelere yaymak, çocuklarımızı ve gençlerimizi her türlü kötü alışkanlıklardan korumak, gençlerimiz arasında kaynaşma sağlamak ve aktif olarak sporla ilgilenmelerini sağlamaktır.Bu şölenin düzenlenmesinde emeği geçen başta gençlik hizmetleri spor il müdürlüğümüz çalışanşlarına, hakemlerimize, şölene katılan takımlarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ederim." dedi.
Vali Vekili Mustafa Pala konuşmaların ardından, dereceye giren takımlara madalya,ve çeşitli hediyeler verdi.
Buradaki Program, toplu fotoğraf çekimi ile son erdi.
Son Dakika › Güncel › Siirt'te Streetball Şöleni Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.