Şişli'de 6 yaşındaki çocuk evde ölü bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şişli'de 6 yaşındaki çocuk evde ölü bulundu

10.02.2020 14:13  Güncelleme: 14:16

ŞİŞLİ'de 6 yaşındaki kız çocuğu evde ölü bulundu, annesi hastaneye kaldırıldı.

ŞİŞLİ'de 6 yaşındaki kız çocuğu evde ölü bulundu, annesi hastaneye kaldırıldı.

Olay Fulya Ayşecik Sokak'taki binada meydana geldi. Selin Bayır'dan haber alamayan yakınları eve geldi. İçeriye giren yakınları, anne ve kızını hareketsiz yatarken buldu. Olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri 6 yaşındaki Buğlem'in öldüğünü belirledi. Anne ise hastaneye kaldırıldı. Zehirlenme şüphesi üzerinde durulurken polisin incelemesi sürüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Şişli'de 6 yaşındaki çocuk evde ölü bulundu - Son Dakika


Advertisement