Bursa'da banyoda zehirlenen yaşlı kadın hayatını kaybetti.
Olay, Kestel'in Erdoğanköy Mahallesi'nde meydana geldi. Rafiye Karakuzu (62), soğuk olan banyoyu ısıtmak için soba kovasında ateş yaktı. Uzun müddet banyodan çıkmayan Karakuzu'nun gelini elindeki baltayla camı kırıp banyoya girdi. Kayınvalidesinin yerde hareketsiz yattığını gören gelini 112'ye haber verdi. Yapılan kontrollerde kadının öldüğü tespit edildi. Refiye Karakuzu'nun cesedi otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Olayla alakalı tahkikat sürüyor. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Soba Kovasıyla Banyoyu Isıtan Yaşlı Kadın Öldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.