Sobadan Sızan Gaz Dört Genç Kızı Zehirledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sobadan Sızan Gaz Dört Genç Kızı Zehirledi

Sobadan Sızan Gaz Dört Genç Kızı Zehirledi
02.05.2014 17:14

İzmit ilçesinde, yaktıkları sobadan zehirlenen dört kişi sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

İzmit ilçesinde, yaktıkları sobadan zehirlenen dört kişi sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

İzmit'in Kadıköy Mahallesi Turan Güneş Caddesi'ndeki evlerinde Sanem Ş, Şuheda B, Hatice A ve Busenur B isimli kızlar biraz üşüyünce sobayı yaktı. Bir süre sonra sobadan çıkan duman yüzünden dört kız zehirlendi. Kızlar zehirlendiklerini anlayınca sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından kızlar ambulansla Umuttepe Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - KOCAELİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sobadan Sızan Gaz Dört Genç Kızı Zehirledi - Son Dakika


Advertisement