Adana'nın Kozan İlçesinde piknikçilerin sigara izmaritinden çıktığı tahmin edilen alanda soğutma çalışması yapılırken, yeniden yangın çıktı.
Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Düzağaç Köyü Dağılcak mesire alanında dün saat 14.00 sularında, piknikçilerin sigara izmariti yüzünden orman alanında yangın çıktı. Kozan Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin karadan ve havadan yaptığı çalışma ile yangın gece kısmen söndürüldü.55
hektar alanın yandığı bölgede soğutma çalışması başlatıldı. Ancak aynı bölgede bugün öğle saatlerinde rüzgarın etkisiyle tekrar yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen yangına 1 yangın söndürme uçağı, 1 helikopter, 24 arazöz, 5 iş makinesi ve 150 orman işçisi ile müdahale edildi.
Şu ana kadar 60 hektar alanın zarar gördüğü yangının söndürülmesi için çalışmalar devam ediyor. - ADANA
Son Dakika › Güncel › Soğutma Çalışması Yapılan Ormanda Yeniden Yangın Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.