Soğutma Çalışması Yapılan Ormanda Yeniden Yangın Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Soğutma Çalışması Yapılan Ormanda Yeniden Yangın Çıktı

Soğutma Çalışması Yapılan Ormanda Yeniden Yangın Çıktı
16.07.2012 16:18

Adana'nın Kozan İlçesinde piknikçilerin sigara izmaritinden çıktığı tahmin edilen alanda soğutma çalışması yapılırken, yeniden yangın çıktı.

Adana'nın Kozan İlçesinde piknikçilerin sigara izmaritinden çıktığı tahmin edilen alanda soğutma çalışması yapılırken, yeniden yangın çıktı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Düzağaç Köyü Dağılcak mesire alanında dün saat 14.00 sularında, piknikçilerin sigara izmariti yüzünden orman alanında yangın çıktı. Kozan Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin karadan ve havadan yaptığı çalışma ile yangın gece kısmen söndürüldü.55

hektar alanın yandığı bölgede soğutma çalışması başlatıldı. Ancak aynı bölgede bugün öğle saatlerinde rüzgarın etkisiyle tekrar yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen yangına 1 yangın söndürme uçağı, 1 helikopter, 24 arazöz, 5 iş makinesi ve 150 orman işçisi ile müdahale edildi.

Şu ana kadar 60 hektar alanın zarar gördüğü yangının söndürülmesi için çalışmalar devam ediyor. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Soğutma Çalışması Yapılan Ormanda Yeniden Yangın Çıktı - Son Dakika


Advertisement