Tartıştığı annesini bıçaklayıp kendini eve kilitledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tartıştığı annesini bıçaklayıp kendini eve kilitledi

14.03.2023 14:30  Güncelleme: 16:22

Konya'da tartıştığı annesi Fatma Ş.'yi bıçaklayıp ağır yaraladıktan sonra kendisini eve kilitleyen 23 yaşındaki Samet Ş., polisin kapıyı kırarak içeri girmesiyle gözaltına alındı.

Saat 13.00 sıralarında, Selçuklu ilçesi Akşemsettin Mahallesi Uçar Sokak'taki 4 katlı binanın 3'üncü katında meydana gelen olayda iddiaya göre Samet Ş., mutfaktan aldığı bıçakla tartıştığı annesi Fatma Ş.'yi önce elinden ardından karnından bıçakladı.

EKİPLER KAPIYI KIRIP İÇERİ GİRDİ

Fatma Ş., ihbarla gelen sağlık ekiplerince Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedaviye alınan Fatma Ş.'nin sağlık durumunun kritik olduğu belirtildi. Samet Ş. ise polise teslim olmamak için kendisini eve kilitledi. Kapıyı kırarak içeri giren ekipler, Samet Ş.'yi gözaltına aldı.

İşte olay yerinden kareler;

TARTIŞTIĞI ANNESİNİ BIÇAKLAYIP, KENDİNİ EVE KİLİTLEDİ
TARTIŞTIĞI ANNESİNİ BIÇAKLAYIP, KENDİNİ EVE KİLİTLEDİ
TARTIŞTIĞI ANNESİNİ BIÇAKLAYIP, KENDİNİ EVE KİLİTLEDİ
Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tartıştığı annesini bıçaklayıp kendini eve kilitledi - Son Dakika


Advertisement