Terkedilen Eşeklere Belediye Sahip Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Terkedilen Eşeklere Belediye Sahip Çıktı

Terkedilen Eşeklere Belediye Sahip Çıktı
16.09.2014 12:36

Büyükçekmece'de 5 yıl önce bacağı kırıldığı için ölüme terk edilen 2 eşeğe belediye sahip çıktı.

Büyükçekmece'de 5 yıl önce bacağı kırıldığı için ölüme terk edilen 2 eşeğe belediye sahip çıktı.

Büyükçekmece Belediyesi Ekipleri, terkedilen biri ayağı kırık iki eşeği  Sahipsiz Hayvanlar Bakım Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'ne getirerek bakım ve tedavi edilmelerini sağladı. Birine dişi olduğu için Kadife, diğerine de Karakaçan adı verilen iki eşeğin bir de yavruları oldu. 1.5 aylık yavruya Boncuk adı verildi.  Boncuk, barınağın maskotu oldu.

Büyükçekmece  Belediyesi, 50 bin metrekarelik alanda oluşturduğu Sahipsiz Hayvanlar Bakım, Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde  çok sayıda köpek, kedi ve kanatlı hayvanı konuk ediyor. - İstanbul

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Terkedilen Eşeklere Belediye Sahip Çıktı - Son Dakika


Advertisement