Kocaeli'nin dört bir yanını ağaçlandıran Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, var olan yeşil alanları ve ağaçları da koruyucu çalışmalar yapıyor. Bu kapsamda 9 yılda 5 milyondan fazla ağacı kente kazandıran Büyükşehir, Outlet Center'de uygunsuz budanan ağaçlar için Outlet'e ceza kesti.
60 AĞAÇ YOK OLUYORDU
Yaklaşık 60 ağacın mevsim öncesi uygunsuz budandığını tespit eden Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yanlış uygulama nedeniyle ağaçların büyük zarar gördüğünü belirledi. Kurumaya neden olacak yanlış budamadan dolayı cezai işlem uygulanan Outlet'te bulunan budanmamış ağaçlar ise koruma altına alındı.
Son Dakika › Güncel › Uygunsuz Budamaya Büyükşehir'den Ceza - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.