Van Gölü'ne jandarma ve polis ekiplerinin yaptığı ortak dalışta, 2 tabanca bulundu. Tabancalar, incelenmek üzere muhafaza altına alındı.İl Jandarma Komutanlığı bünyesinde kurulan sualtı timi ile İl Emniyet Müdürlüğü Sualtı Grup Amirliği ekipleri, Van Gölü'nde ortaklaşa dalış gerçekleştirdi. Dalış sırasında ekipler, önceden göle atılmış 2 tabanca buldu.Tabancalar, incelenmek üzere muhafaza altına alındı.
Son Dakika › Güncel › Van Su Altı Timi, Van Gölü'nde 2 Tabanca Buldu Hd - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.