Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından Altınordu ilçesinde Cuma gününden itibaren toplu taşıma sisteminin faaliyete geçecek olması sebebiyle akıllı kartlarının satışına başlandı.
Ordu Büyükşehir Belediyesinin Düz Mahalle'de bulunan ek binasının zemin katında açılan seyahat kartları bürosu ilk günden 65 yaş üstü vatandaşların akınına uğradı. 65 yaş üstü ile engellilerin ücretsiz seyahat edilecek olması sebebiyle kart almak için sabah mesai başlangıcıyla kart bürosuna akın eden yaşlılar uzun kuyruklar oluşturdu. - ORDU
Son Dakika › Güncel › Yaşlıların Ücretsiz Kart Kuyruğu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.