Yavru Köpeklere Belediye Sahip Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yavru Köpeklere Belediye Sahip Çıktı

29.05.2017 15:49

MUŞ (AA) - Muş Belediyesi, Adliye Sarayı'nın otoparkındaki yavru köpeklere sahip çıktı.

MUŞ (AA) - Muş Belediyesi, Adliye Sarayı'nın otoparkındaki yavru köpeklere sahip çıktı.

Vatandaşların ihbarı doğrultusunda harekete geçerek bölgeye giden veteriner ekipler, yavru köpekler için harekete geçti.

Muş Belediyesinde görev yapan Veteriner Semih Türkcan, Adliye Sarayı'nın otoparkında yavru köpeklerin olduğunun ihbarını aldıklarını söyledi.

Türkcan, "Yavru köpekler, araç altında kalma tehlikesiyle karşı karşıya oldukları için bakımevine alacağız. Ön muayene yapıldıktan sonra gerekli aşıları yapacağız. Yavru köpekler bundan sonra bakımevinde kalacak." dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Yavru Köpeklere Belediye Sahip Çıktı - Son Dakika


Advertisement