Yıldırım Çalışanlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yıldırım Çalışanlarla Bir Araya Geldi

Yıldırım Çalışanlarla Bir Araya Geldi
22.04.2019 16:34

Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, belediye personeliyle bir araya geldi.

Gölbaşı Belediye Başkanı İskender Yıldırım, belediye personeliyle bir araya geldi.

Belediye Konferans Salonu'nda düzenlenen toplantıda konuşan Yıldırım, herkesin özveri ve gayret göstererek çalışmasını istedi.

Yıldırım, şunları kaydetti:

"İlçemize en güzel hizmetleri yapmak için gayret edeceğiz. Burada hizmet verdiğimiz 32 bin vatandaşımızla irtibat halindesiniz ve aslında belediyenin görünen yüzüsünüz. Çalışmalarınız bu anlamda çok önemli. Onun için sizlerden aynı güler yüzlülüğü, çabayı ve gayreti devam ettirmenizi istiyor, çalışmalarınızda hepinize kolaylıklar diliyorum. Neticede bir kamu hizmeti yapıyoruz ve 32 bin vatandaşımızın hakkını gözetmek zorundayız. İşimizi en iyi şekilde yapmak zorundayız."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Yıldırım Çalışanlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement