Yozgat'ta Gençler Kar Üzerinde Okey Oynayıp Eğlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yozgat'ta Gençler Kar Üzerinde Okey Oynayıp Eğlendi

Yozgat\'ta Gençler Kar Üzerinde Okey Oynayıp Eğlendi
04.01.2016 22:29

Yozgat’ta gençler, Cumhuriyet Meydanı’nda kurdukları masada okey oynayıp eğlendiler.

Yozgat'ta gençler, Cumhuriyet Meydanı'nda kurdukları masada okey oynayıp eğlendiler.

Yozgat'ta gençler ve çocuklar kar yağışını eğlenceye dönüştürdü. Kar yağışı sonrası kimileri kızak kayıp, kimileri kartopu oynayarak karın tadını çıkartırken, bazı gençler de Cumhuriyet Meydanı'nda kurdukları masada okey oynayıp eğlendiler. Cumhuriyet Meydanı'nın ortasına kurdukları masada 4 kişi okey oynarken diğer arkadaşları da onları izledi. Enes Tahir Kılınçaslan, Yozgat'ta sosyal aktivitenin çok az olduğunu belirterek, "İnsanlar kar yağınca hava soğuk diye içeri kapanıp dışarı çıkmıyorlar. Bizde bir farkındalık oluşturalım istedik. Bunu düşündük, arkadaşlarımızla birlikte açık havada okey oynuyoruz, eğleniyoruz. Herkesi de bekliyoruz" dedi.

Emre Koçaker de kar üzerinde okey oynayıp eğlendiklerini ifade ederek, "Arkadaşlarımızla toplandık, burada okey oynuyoruz. Farklı bir etkinlik olsun istedik. Çok da iyi oldu" diye konuştu.

Gençler okey oyununu tamamladıktan sonra kartopu oynayıp eğlendiler. - YOZGAT

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Yozgat'ta Gençler Kar Üzerinde Okey Oynayıp Eğlendi - Son Dakika


Advertisement