Final sembolü oyununda genelde kaybeden Gönüllüler takım artık sembol mağlubiyetlerine şaşırmıyor. Semih ise final sembolünü oyununu kaybetmesinin kendisi için iyi olmadığını söyledi.
Son Dakika › Komik - İlginç › Gönüllüler Final Sembolünü Kaybetmeye Alışmış! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.