Kastamonu'nun Cide ilçesinde konser düzenlendi.
Atatürk İlkokulu öğrencilerinden oluşan koro tarafından Cide Belediye Kültür Merkezi'nde konser verildi.
Okul müdürü Ertuğrul Akbaş, katılımcılara kendilerini yalnız bırakmadıkları için teşekkür etti.
Öğrenciler tarafından gitar, piyano ve saz çalınırken, şarkılar söylendi.
Son Dakika › Kültür Sanat › Cide'de öğrenciler konser verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.