Murat Dalkılıç, Ödemiş'te Konser Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Murat Dalkılıç, Ödemiş'te Konser Verdi

07.09.2017 09:23

Murat Dalkılıç, Ödemiş'in düşman işgalinden kurtuluşunun 95. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında konser verdi.

Murat Dalkılıç, Ödemiş'in düşman işgalinden kurtuluşunun 95. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında konser verdi.

Murat Dalkılıç, Saraçoğlu Stadyumundaki konserle Ödemişli hayranlarıyla buluştu.

Ünlü şarkıcı, konser boyunca şarkılarını Ödemişli hayranlarının sevgi gösterileri ve eşliğinde söyledi.

Konseri, Ödemiş Belediye Başkanı Abdurrahman Mahmut Badem ve İlçe Emniyet Müdürü Fatih Kiremitçi de izledi.

Badem, konser sonunda Dalkılıç'a, Ödemiş'in simgesi efe heykeli ile çiçek takdim etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Kültür Sanat Murat Dalkılıç, Ödemiş'te Konser Verdi - Son Dakika


Advertisement