Belgrad'da geleneksel hale gelen Türkiye-Sırbistan Dostluk Bisiklet Yarışı, bu yıl Kahramanmaraş depremzedeleri için yapıldı. Mardin Bisiklet Kulübü üyeleri ve 250'den fazla bisikletçi yarışa katıldı. Belgrad Büyükelçisi Hami Aksoy, yarışa deprem bölgesinden 36 kişinin katıldığını söyledi. Sırbistan Spor Bakanlığından Marko Keselj ise bu tarz etkinliklerin karşılıklı ilişkilere katkı sağladığını belirtti.
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.