Fındık'a 3 Yıl Daha Destekleme - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fındık'a 3 Yıl Daha Destekleme

Fındık\'a 3 Yıl Daha Destekleme
22.12.2012 13:24  Güncelleme: 13:48

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, "Fındıkta 3 yıl daha destekleme devam edecek" dedi.

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, "Fındıkta 3 yıl daha destekleme devam edecek" dedi.

Bakan Şahin, Ordu'da partisinin İl Danışma Meclisi'nde yaptığı konuşmada, fındıktaki alan bazlı desteleme konusuna son noktayı koydu. Bakan Şahin, "Bir taraftan ülkemiz kalkınmakta, bir taraftan da insanımız birey olarak zenginleşmektedir, zenginleştirilmektedir. Tarım desteklenmektedir. Fındık örneğinde olduğu gibi. Fındık desteğinin devam edeceğini söylemiştik. Fındık gerçeğini de paylaşmış olayım. 3 yıl daha 2013-2014-2015 yılında fındık desteğimiz devam edecek. Geçmişte olduğu gibi geçmişe göre de bir miktarda iyileştirilerek artırılarak devam edilecektir" diye konuştu. - ORDU

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Fındık'a 3 Yıl Daha Destekleme - Son Dakika


Advertisement