Sayıştay Eski Başkanı Damar, MHP'den Aday Adayı Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sayıştay Eski Başkanı Damar, MHP'den Aday Adayı Oldu

17.03.2015 14:47

Sayıştay eski Başkanı Mehmet Damar, MHP'den milletvekili aday adayı oldu.

Sayıştay eski Başkanı Mehmet Damar, MHP'den milletvekili aday adayı oldu.

Öğle saatlerinde partiye gelen Damar, Ankara 2. Bölge'den milletvekili aday adayı olabilmek için müracaat evraklarını teslim etti.

Damar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaklaşık 42 yıllık devlet hizmeti bulunduğunu, Sayıştayın tüm kademelerinde görev yaptığını ifade ederek, "Birikim, tecrübe varsa, bende kalacağına nasip olursa ülkeme, milletime faydalı hale getirmeye çalışmak için bu yola adım attım" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Politika Sayıştay Eski Başkanı Damar, MHP'den Aday Adayı Oldu - Son Dakika


Advertisement