Menteşe Belediyesi ve Türkiye Satranç Federasyonu Menteşe Satranç İl Temsilciği tarafından düzenlenen 2. Uluslararası Satranç Turnuvası 22 Ocak 2022 Cumartesi günü başlıyor. Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş'ün hamlesiyle başlayacak müsabakalarda Menteşe Belediyespor satranç sporcuları Fransa, Gürcistan, İran ve Ürdün'den turnuvaya katılacak satranç sporcuları ile karşılaşacak. Müsabakalar 5 gün sürecek. - MUĞLA
Son Dakika › Güncel › 2'nci Uluslararası satranç turnuvası başlıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.