Anderson: Kendimi Moyes'e Kanıtlayacağım - Son Dakika
Son Dakika Logo

Anderson: Kendimi Moyes'e Kanıtlayacağım

Anderson: Kendimi Moyes\'e Kanıtlayacağım
21.11.2013 20:15  Güncelleme: 20:43

Manchester United'da bulunmaktan dolayı gurur duyduğunu belirten Anderson kendini Moyes'e kanıtlayarak tekrar ilk 11'e girmenin hayalini kuruyor.

Manchester United'ın Brezilyalı orta sahası Anderson, kulübünü sevdiğini ve Moyes'e kendini ispatlayarak ilk 11'deki yerini geri alacağını ifade etti.

"ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM"

Old Trafford'da olmaktan dolayı her zaman gurur duyduğunu belirten Anderson, Manchester Evening News'e verdiği demeçte, "Bu sezon çok az şans bulabildim ama antrenmanlarda sıkı çalışıyorum. Hocam bana görev verdiğinde hazır olmalıyım. Henüz 25 yaşındayım ve daha yapacak çok şeyim var. Geçtiğimiz sezon bir takım sakatlıklar yaşadım. Şimdi kendimi iyi hissediyorum. Forma şansı bulduğum vakit, elimden geleni yapacağım." dedi.

"AYRILMAYI DÜŞÜNMÜYORUM"

Hakkında çıkan transfer dedikodularına aldırmadığı vurgulayan yetenekli oyuncu, "Benimle ilgilenen kulüpler ile ilgili birşey söyleyemem. Ayrılmayı hiç düşünmedim. Burayı, taraftarları, Manchester United'a ait herşeyi çok seviyorum. Dünya'nın en iyi kulübündeyim, daha ne isterim ki..." şeklinde konuştu.

Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Anderson: Kendimi Moyes'e Kanıtlayacağım - Son Dakika


Advertisement