Bucaspor Puandan Memnun - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bucaspor Puandan Memnun

03.12.2018 13:14

TFF 3. Lig 3. Grup'ta kümede kalma savaşı veren Bucaspor, alt sıralardaki rakiplerinden Gölcükspor'la deplasmanda 1-1 berabere kalırken, teknik direktör Algun Erdem alınan 1 puanın kazanç olduğunu söyledi.

TFF 3. Lig 3. Grup'ta kümede kalma savaşı veren Bucaspor, alt sıralardaki rakiplerinden Gölcükspor'la deplasmanda 1-1 berabere kalırken, teknik direktör Algun Erdem alınan 1 puanın kazanç olduğunu söyledi. Saha zemininin adeta balçığı andırdığını ifade eden Erdem, "Saha şartlarında futbol oynamak kolay olmadı. Takımım öne geçti ve ardından da golü yedik. Mücadelemizden memnunum. Kötü bir zeminde sakat vermemek de bizi sevindirdi. Hedefimiz ilk devreyi en az 17 puanla tamamlamak. 2 maçımız kaldı, istediğimiz hedefe ulaşacağız. Deplasmanlarda alınan puan ya da puanlar kıymetlidir. Artık cumartesi günü evimizde oynayacağımız Turgutluspor karşılaşmasını düşünmeliyiz" dedi. - İzmir

Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Bucaspor Puandan Memnun - Son Dakika


Advertisement