Bursaspor'da çarşamba günü gerçekleştirilen Olağan Genel Kurul Toplantısında seçilen yeni yönetim kurulu, devir teslim töreninden sonra görevine başladı.
Yeşil beyazlı kulübün tüzüğüne göre, kongrenin Divan Kurulu Başkanı İlhan Parseker, tekrar seçilen Kulüp Başkanı İbrahim Yazıcı'ya "hayırlı olsun" dileğiyle görevini teslim etti. - Bursa
Son Dakika › Spor › Bursaspor'da Devir Teslim Töreni Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.