Cristophe Galtier: Çok Baskın Oynadık, Şanssızlıklar Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cristophe Galtier: Çok Baskın Oynadık, Şanssızlıklar Oldu

29.08.2014 08:43  Güncelleme: 09:59

UEFA Avrupa Ligi play-off eleme turu rövanş maçında Kardemir Karabükspor'u eleyen Saint-Etienne Teknik Direktörü Christophe Galtier, "Şanssızlıklar üst üste geldi" dedi.

Galtier, düzenlenen basın toplantısında, maça çok organize olduklarını belirtti.

"Çok baskın oynadık ancak şansızlıklar üst üste geldi. Buna rağmen tur atladık" ifadesini kullanan Galtier, şöyle devam etti:

"Genel olarak maç iyi geçti. İkinci yarı rakip, sistem değişikliğine gitti. Bu bizi biraz zorladı. Mevlüt Erdinç'i iyi oynamadığı için oyundan aldım. Bu maçla tecrübe kazanmak bizim için iyi oldu."

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Cristophe Galtier: Çok Baskın Oynadık, Şanssızlıklar Oldu - Son Dakika


Advertisement