Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Diyarbekirspor'dan taraftarlara destek çağrısı geldi.
Diyarbekirspor'dan yapılan açıklamada, takımlarının şampiyonluk yarışında önemli bir viraja girdiği belirtildi. Diyarbekirspor'un kalan tüm maçlara kazanmak için çıkacağı kaydedilen açıklamada, "Özellikle kendi sahamızda oynayacağımız maçlar daha büyük önem arz etmektedir. Zirve yarışındaki rakiplerimizi kendi sahamızda ağırlama avantajına sahip olacağız. Bu maçlardan alacağımız başarılı sonuçlar bizi şampiyonluğa taşıyacaktır. Bir anlamda şampiyonluğa giden yolda kendi ipimiz kendi elimizdedir. Bu manada takımımız kadar taraftarlarımıza da büyük iş ve sorumluluk düşmektedir. Taraftarlarımızın maçlara göstereceği yoğun ilgi, takıma vereceği ateşleyici ve rakip takımları baskı altına alacak destek türü büyük önem taşımaktadır. Bunu yaparken kulübümüzün ceza almasını sağlayacak davranışlardan kesinlikle kaçınılmalı. Bu süreçte alabileceğimiz en küçük bir ceza şampiyonluk yolunda bizi dezavantajlı hale getirecek ve rakiplerimize avantaj sağlayacaktır. Bu konuda tüm taraftarlarımızın oto kontrol ve denetim sağlayarak tribünlere sızabilecek art niyetli kişi ve grupların önüne geçmesini bekliyor ve inanıyoruz" denildi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Diyarbekirspor Destek İstedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.